/ /

DE SPELREGELS

Voeding

  • Veel eiwitten
  • Weinig koolhydraten
  • Veel groente
  • 5 maaltijden per dag voor vrouwen (een ervan is een post-workout eiwit shake)
  • 6 maaltijden per dag voor mannen (een ervan is een post-workout eiwit shake)
  • 2 tot 3 liter water
  • 21 dagen lang

 

GEEN zoetigheid, fruit, melkprodukten, granen (dus brood, rijst, pasta, aardappelen, crackers) zetmeelrijke groente, peulvruchten, geroosterde en gezouten noten

"HET BESTE MOMENT OM AAN JE GEZONDHEID TE WERKEN, IS WANNEER JE NOG GEZOND BENT"

Sport, Begeleiding & Coaching

 

  • sport en beweeg zoveel mogelijk. Trainingsprogramma wordt in overleg bepaald
  • Inbody meting voor en na 21 dagen
  • Online email coaching voor alle informatie en al je vragen.
  • Je ontvangt voor 21 dagen maaltijdplanningen (elke zondag een nieuwe week maaltijd planning). Dit zijn suggesties, je bent vrij zelf je maaltijden samen te stellen

Je bent de 21 dagen voorbij en de resultaten zijn geweldig. En nu?

Er zijn verschillende voedingsmiddelen die je hebt moeten missen en waar je nu waarschijnlijk zin in hebt. Hoe kunnen we deze voedingsmiddelen nuttigen en toch de geweldige resultaten van de 21 dagen challenge behouden. Wij zullen je 1 week op weg helpen met fase 2.

Het duurt “slechts” 4 weken (21 dagen challenge + 1 week fase 2) – gelukkig niet zo lang ,nu je erover nadenkt. Dus: waarom niet uitproberen?  Heb je interesse, schrijf je in aan de balie zodat we snel met de voorbereidingen kunnen beginnen.

Kosten HITGYM0172 challenge voor HITGYM0172 leden slechts € 34,95 /voor niet-leden € 79,95.

JA, Ik wil graag beginnen en meer informatie over de 21 Dagen Challenge ontvangen

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.