/ /
Les Van Tot Opmerkingen
BodyPump (Let op 1-6 Pinkster rooster) 09:00 09:30
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
BodyPump (Let op 1-6 Pinster rooster) 09:45 10:15
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
GRIT Series (Let op 1-6 Pinster rooster) 17:30 18:00
Cardio, strength en plyometric! Hoge intensiteit interval training van 30 minuten met piek- en herstelmomenten die je tot het uiterste drijven. Doel: een lenig en fit lichaam. Lees verder
Biking (Let op 1-6 Pinster rooster) 18:30 19:00
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
CORE (Let op 1-6 Pinster rooster) 19:00 19:30
De ultieme en meest uitgebalanceerde core training ooit. Train op een effectieve manier je rug, buik en bilspieren voor een betere balans, functionele kracht, mobiliteit en je totale... Lees verder
Biking (Let op 1-6 Pinster rooster) 19:15 19:45
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
BodyPump 09:00 09:30
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
BodyCombat 09:45 10:15
Small group training waarin verschillende disciplines uit de vechtsport worden gebruikt om het ultieme gevecht neer te zetten. Kun jij tegen een stootje. Lees verder
BodyPump 17:30 18:00
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
CORE 18:15 18:45
De ultieme en meest uitgebalanceerde core training ooit. Train op een effectieve manier je rug, buik en bilspieren voor een betere balans, functionele kracht, mobiliteit en je totale... Lees verder
ROW#fitness 19:15 19:45
Een uitdagende combinatie tussen roeien en explosieve gewichtstraining met als resultaat de ultieme HIT ervaring. Geschikt voor elk fitness niveau. Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
CORE 09:45 10:15
De ultieme en meest uitgebalanceerde core training ooit. Train op een effectieve manier je rug, buik en bilspieren voor een betere balans, functionele kracht, mobiliteit en je totale... Lees verder
BodyCombat 17:30 18:00
Small group training waarin verschillende disciplines uit de vechtsport worden gebruikt om het ultieme gevecht neer te zetten. Kun jij tegen een stootje. Lees verder
BodyPump 18:15 18:45
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
Biking 18:30 19:00
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
BodyPump 19:00 19:30
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
Biking 19:15 19:45
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
PowerRow 09:15 09:45
Roeien is de doorbraak in groepstraining. Op zich niet zo verwonderlijk; roeien in groepsverband is de meest complete calorie-vretende training ooit. Lees verder
BodyPump 09:45 10:15
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
CORE 18:15 18:45
De ultieme en meest uitgebalanceerde core training ooit. Train op een effectieve manier je rug, buik en bilspieren voor een betere balans, functionele kracht, mobiliteit en je totale... Lees verder
Sprint 19:15 19:45
De nieuwste High Intensity Interval Training op de fiets: intenser, meer beleving en nog sneller. Geen lange ritten, maar 30 minuten HIT op de  fiets. Voor iedereen die jaagt op resultaten: elke... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
BodyPump 09:00 09:30
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
Biking 09:15 09:45
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
Biking 10:00 10:30
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
BodyPump 17:30 18:00
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
GRIT Series 18:15 18:45
Cardio, strength en plyometric! Hoge intensiteit interval training van 30 minuten met piek- en herstelmomenten die je tot het uiterste drijven. Doel: een lenig en fit lichaam. Lees verder
PowerRow 18:30 19:00
Roeien is de doorbraak in groepstraining. Op zich niet zo verwonderlijk; roeien in groepsverband is de meest complete calorie-vretende training ooit. Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
BodyPump 009;15:00 09:45
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
BodyPump 10:00 10:30
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
GRIT Series (Cardio) 09:45 10:15
Cardio, strength en plyometric! Hoge intensiteit interval training van 30 minuten met piek- en herstelmomenten die je tot het uiterste drijven. Doel: een lenig en fit lichaam. Lees verder
BodyBalance 10:30 11:00
Een body en mind training met invloeden uit de tai chi – pilates – poweryoga enz… een heerlijke les om niet alleen aan je kracht maar vooral ook aan flexibiliteit en balans te werken. Lees verder
Biking 09:45 10:15
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
Biking 10:30 11:00
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder

CROSSBOX@outdoor

Let op zondag 31-5 en maandag 1-6 Pinkster rooster

Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) (Let op 1-6 Pinkster rooster) 08:30 09:00
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) (Let op 1-6 Pinkster rooster) 18:00 18:30
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) (Let op 1-6 Pinkster rooster) 18:45 19:15
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) (Let op 1-6 Pinkster rooster) 19:30 20:00
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) 18:00 18:30
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) 19:30 20:00
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) 08:30 09:00
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) 18:00 18:30
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) 19:30 20:00
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) 18:00 18:30
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) 18:45 19:15
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) 19:30 20:00
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) 08:30 09:00
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) 18:00 18:30
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen

Er zijn geen lessen op deze dag

Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) 09:00 09:30
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder