/ /

VEILIG BINNEN SPORTEN PER 1 JULI !

HITGYM0172/CROSSBOX@indoor rooster

Les Van Tot Opmerkingen
BodyPump 09:00 09:30
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
BodyCombat 09:40 10:10
Small group training waarin verschillende disciplines uit de vechtsport worden gebruikt om het ultieme gevecht neer te zetten. Kun jij tegen een stootje. Lees verder
BodyPump 17:30 18:00
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
CORE 18:10 18:40
De ultieme en meest uitgebalanceerde core training ooit. Train op een effectieve manier je rug, buik en bilspieren voor een betere balans, functionele kracht, mobiliteit en je totale... Lees verder
BodyCombat 18:50 19:20
Small group training waarin verschillende disciplines uit de vechtsport worden gebruikt om het ultieme gevecht neer te zetten. Kun jij tegen een stootje. Lees verder
BootyStep 19:30 20:00
Niet alleen werken aan sterke, mooie ronde billen maar ook strakke benen dan is deze Bootystep workout de training voor jou. Lunges, squats, jumps, mountain climbers enz… en dat alles met een... Lees verder
Biking 20:10 20:55
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
BodyPump 09:00 09:30
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
ROW#fitness (Gegeven in de Crossbox) 18:50 19:20
Een uitdagende combinatie tussen roeien en explosieve gewichtstraining met als resultaat de ultieme HIT ervaring. Geschikt voor elk fitness niveau. Lees verder
BodyPump 19:40 20:10
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
BodyPump 09:00 09:30
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
BodyPump 17:30 18:00
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
PowerRow (Gegeven in de Crossbox) 18:00 18:30
Roeien is de doorbraak in groepstraining. Op zich niet zo verwonderlijk; roeien in groepsverband is de meest complete calorie-vretende training ooit. Lees verder
BodyBalance 18:10 18:55
Een body en mind training met invloeden uit de tai chi – pilates – poweryoga enz… een heerlijke les om niet alleen aan je kracht maar vooral ook aan flexibiliteit en balans te werken. Lees verder
BodyCombat 19:40 20:10
Small group training waarin verschillende disciplines uit de vechtsport worden gebruikt om het ultieme gevecht neer te zetten. Kun jij tegen een stootje. Lees verder
Biking 20:15 21:00
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
PowerRow (Gegeven in de Crossbox) 09:00 09:30
Roeien is de doorbraak in groepstraining. Op zich niet zo verwonderlijk; roeien in groepsverband is de meest complete calorie-vretende training ooit. Lees verder
BootyStep 17:30 18:00
Niet alleen werken aan sterke, mooie ronde billen maar ook strakke benen dan is deze Bootystep workout de training voor jou. Lunges, squats, jumps, mountain climbers enz… en dat alles met een... Lees verder
BodyPump 18:10 18:40
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
GRIT Series 18:50 19:20
Cardio, strength en plyometric! Hoge intensiteit interval training van 30 minuten met piek- en herstelmomenten die je tot het uiterste drijven. Doel: een lenig en fit lichaam. Lees verder
SH’Bam 19:30 20:10
Een effectieve, no-nonsense dans workout met een hoge funfactor. De eenvoudige dans moves en trendy muziek maken SH’BAM voor iedereen toegankelijk. Straalt jouw innerlijke ster? Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
Biking 09:00 09:45
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
GRIT Series 18:10 18:40
Cardio, strength en plyometric! Hoge intensiteit interval training van 30 minuten met piek- en herstelmomenten die je tot het uiterste drijven. Doel: een lenig en fit lichaam. Lees verder
BodyPump 18:50 19:20
Krachttraining met halters en gewichten. Traint al je belangrijke spiergroepen met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.BODYPUMP is ontwikkeld om je kracht... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen

Er zijn geen lessen op deze dag

Les Van Tot Opmerkingen
Biking 08:30 09:15
Een fietsles met een steeds wisselende selectie van muziek gericht op conditieverbetering en vetverbranding. Omdat je op eigen niveau kunt meefietsen is deze les geschikt voor iedereen. De... Lees verder
GRIT Series 09:25 09:55
Cardio, strength en plyometric! Hoge intensiteit interval training van 30 minuten met piek- en herstelmomenten die je tot het uiterste drijven. Doel: een lenig en fit lichaam. Lees verder
Aerobic Dance 10:00 10:45
Zoek jij een training met leuke uitdagende dansbewegingen dan is dit jouw workout. Lees verder
CORE 10:50 11:20
De ultieme en meest uitgebalanceerde core training ooit. Train op een effectieve manier je rug, buik en bilspieren voor een betere balans, functionele kracht, mobiliteit en je totale... Lees verder
BodyBalance 11:30 12:15
Een body en mind training met invloeden uit de tai chi – pilates – poweryoga enz… een heerlijke les om niet alleen aan je kracht maar vooral ook aan flexibiliteit en balans te werken. Lees verder

CROSSBOX@indoor

Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) (30 min) 08:45 09:15
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) (45 min) 18:00 18:45
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Open Gym (OG) 18:50 19:55
Vanzelfsprekend is er ook de mogelijkheid individueel te trainen tijdens de OG’s (open gyms). Tijdens de OG’s kunnen gevorderde CrossGymmers hun gang gaan en zullen beginnende sporters in kleine... Lees verder
Workout of the Day (WOD) (45 min) 20:00 20:45
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
Open Gym (OG) 17:00 17:45
Vanzelfsprekend is er ook de mogelijkheid individueel te trainen tijdens de OG’s (open gyms). Tijdens de OG’s kunnen gevorderde CrossGymmers hun gang gaan en zullen beginnende sporters in kleine... Lees verder
Workout of the Day (WOD) (45 min) 18:00 18:45
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
ROW#fitness 18:50 19:20
Een uitdagende combinatie tussen roeien en explosieve gewichtstraining met als resultaat de ultieme HIT ervaring. Geschikt voor elk fitness niveau. Lees verder
Workout of the Day (WOD) (45 min) 20:00 20:45
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) (30 min) 08:45 09:15
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
PowerRow 18:00 18:30
Roeien is de doorbraak in groepstraining. Op zich niet zo verwonderlijk; roeien in groepsverband is de meest complete calorie-vretende training ooit. Lees verder
Workout of the Day (WOD) (45 min) 18:45 19:30
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Open Gym (OG) 19:30 20:15
Vanzelfsprekend is er ook de mogelijkheid individueel te trainen tijdens de OG’s (open gyms). Tijdens de OG’s kunnen gevorderde CrossGymmers hun gang gaan en zullen beginnende sporters in kleine... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
PowerRow 09:00 09:30
Roeien is de doorbraak in groepstraining. Op zich niet zo verwonderlijk; roeien in groepsverband is de meest complete calorie-vretende training ooit. Lees verder
Open Gym (OG) 17:00 17:45
Vanzelfsprekend is er ook de mogelijkheid individueel te trainen tijdens de OG’s (open gyms). Tijdens de OG’s kunnen gevorderde CrossGymmers hun gang gaan en zullen beginnende sporters in kleine... Lees verder
Open Gym (OG) 18:50 19:55
Vanzelfsprekend is er ook de mogelijkheid individueel te trainen tijdens de OG’s (open gyms). Tijdens de OG’s kunnen gevorderde CrossGymmers hun gang gaan en zullen beginnende sporters in kleine... Lees verder
Workout of the Day (WOD) (45 min) 20:00 20:45
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) 08:45 09:15
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) (45 min) 18:00 18:45
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
PowerRow 18:45 19:30
Roeien is de doorbraak in groepstraining. Op zich niet zo verwonderlijk; roeien in groepsverband is de meest complete calorie-vretende training ooit. Lees verder
Les Van Tot Opmerkingen

Er zijn geen lessen op deze dag

Les Van Tot Opmerkingen
Workout of the Day (WOD) (45 min) 08:45 09:30
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Workout of the Day (WOD) (45 min) 09:35 10:20
In de Crossbox worden elke dag de WODs (workout of the day) gegeven met de thema's (strength, agility, speed, power, conditie, plyo of een element als kettlebells, clubbells etc) waar de nadruk... Lees verder
Open Gym (OG) 10:30 12:00
Vanzelfsprekend is er ook de mogelijkheid individueel te trainen tijdens de OG’s (open gyms). Tijdens de OG’s kunnen gevorderde CrossGymmers hun gang gaan en zullen beginnende sporters in kleine... Lees verder